Nieuwe huisstijl

Nieuwe logo en huisstijl HWW zorg

Na 15 jaar krijgt HWW zorg een nieuwe huisstijl en een nieuw logo. In de bekende kleuren geel en groen, maar dan net even anders. De letter H staat ervoor als een huis. Het gevoel van een huis wordt weergegeven door het schuine dakje, een soort schoorsteen. Dat huis kan alleen staan als het fundament sterk is. Daar staan de gekoppelde W’s van woonzorg en wijkzorg voor: samen sterk, samenwerken, ontwikkeling, groei, beweging. Dat vormt de sterke basis van HWW. De toevoeging van ‘zorg’ in het logo is essentieel bij het versterken van de merkbekendheid.

Onze merknaam is dan ook vanaf heden HWW zorg en niet meer voluit Haagse Wijk- en Woonzorg.

Missie Visie

Visie

HWW zorg is een warme omgeving waarin iedereen zich welkom voelt.

Een omgeving waarin familieleden, medewerkers en zorgpartners allemaal
bijdragen aan het welzijn van onze cliënten. Warmte die we ook samen
meenemen naar mensen die zo lang mogelijk in hun vertrouwde omgeving willen
blijven. En iedereen krijgt precies die zorg die ze nodig hebben. Samen ontdekken
we de mogelijkheden, samen maken we de zorg waarin we ons allemaal
thuisvoelen. Echte zorg. Voor echte mensen, door echte mensen.

Missie

Dit bereiken we door echte zorg te durven bieden die past bij de situatie en
zorgbehoefte van iedere cliënt. Samen ontdekken we wat nodig is. Zowel voor
de cliënt als de zorgverlener. We werken samen met elkaar, met onze cliënten en
partners binnen en buiten onze organisatie.

Kernwaarden

  • Lef
  • Open blik 
  • (Haagse) humor

Onze kernwaarden zeggen iets over onze overtuiging. Ze zeggen waar wij in
geloven en waar wij ons veilig bij voelen. En ze geven aan hoe wij in het leven
staan en wat ons beweegt en drijft.